Aktuelnosti

Uručene nagrade ''Oskar kvaliteta'' za 2013. godinu

Uz podršku Ministarstva privrede Fondacija za kulturu kvaliteta i izvrsnost – FQCE i časopis «Kvalitet i izvrsnost» u saradnji sa Privrednom komorom Srbije organizovali su – 12 i 13. novembra 2013. godine stručni skup i manifestaciju posvećenu Svetskom danu kvaliteta i Evropskoj nedelji kvaliteta – FORUM KVALITETA I POSLOVNE IZVRSNOSTI 2013.

U okviru ove manifestacije 14. novembra u Privrednoj komori Srbije, uručene su nagrade za izuzetne rezultate postignute u unapređenju i razvoju kvaliteta i poslovne izvrsnosti – „Oskar kvaliteta“. Nagrade je uručila gospođa Jelena Popović pomoćnik ministra privrede zadužena za infrastrukturu kvaliteta.

Nagrada „Oskar kvaliteta 2013.“ ove godine dodeljena je 19 put najboljim firama u privatnom i javnom sektoru koje su pokazale da je moguće održivo poslovanje primenom sistema kvaliteta, i poštovanjem zahteva tržišta, zaposlenih i društvene zajednice izjavila je potpresednica PKS Vidosava Džagić, ističući da to doprinosi povećanju konkurentnosti i održivom razvoju.

„Oskar kvaliteta“ ove godine dodeljen je u četiri kategorije - velike organizacije, mala i srednja preduzeća, javni sektor i firme van teritorije Srbije. Apsolutni pobednik u kategoriji velikih organizacija je „Naftna industrija Srbije“ a u kategoriji malih i srednjih preduzeća titula apsolutnog pobednika pripala je „Institutu za higijenu i tehnologiju mesa“ iz Beograda. U javnom sektoru apsolutni pobednik je „Direkcija za mere i dragocene metale“ a među organizacijama van Srbije „BH Telekom“ iz Sarajeva.

Više informacija o ovom događaju i ostalim dobitnicima nagrada za pojedine kriterijume izvrsnosti mogu se naći na sajtu Fondacije za kulturu kvaliteta i izvrsnost.

Gospođa Popović je čestitala nagrađenim organizavcijama  naglasivši da kompanije koje učestvuju u takmičenju za ovo vredno priznanje kroz preispitivanje poslovanja u odnosu na ključne kriterijume nagrade OSKAR KVALITETA dobijaju veoma dobar alat za procenu svojih ključnih performansi u odnosu na zahteve tržišta, kupce, partnere, zaposlene i društvo u celini, kako bi jasnije mogle sagledati mogućnosti budućeg razvoja.

Gospođa Popović je uručujući nagrade za poslovnu izvrsnost iznela i očekivanja da će nacionalna nagrada za poslovnu izvrsnost predstavljati snažan motivacioni faktor svim privrednicima da rade na unapređenju svog poslovanja čime će doprineti razvoju ukupne klime za unapređenje kvaliteta u našoj zemlji.